14 sposobów wygodnego zarządzania
Jesteśmy dumni z tego,
że potrafimy przynieść korzyść naszym klientom
w każdej możliwej sytuacji,
na każdym etapie zarządzania,
bez względu na rodzaj i stan nieruchomości.
Z nami zaoszczędzisz czas i pieniądze!
1. Punkt wyjścia
Dla jednych najważniejsze są regularne wpływy, dla innych bezpieczeństwo najmu, ale są też tacy którzy przede wszystkim cenią sobie relacje…
Początek każdej współpracy z nami to przede wszystkim określenie Twoich potrzeb. Tych o których wiesz i tych, o których nawet nie zdajesz sobie sprawy.
I pamiętaj, płacisz tylko gdy masz najemców!
Elastyczne podejście do każdej umowy pozwala nam dopasować warunki naszego wynagrodzenia do danej nieruchomości.
Nasi najemcy cenią sobie kontakt, jaki zapewniamy, i pomagają innym podjąć decyzję o współpracy!
Opinia to potężne narzędzie, jeśli wiesz jak z niego korzystać…
2. PRZYGOTOWANIE
Płatności za najem, rozliczenia ze spółdzielnią/wspólnotą, podatek, naprawy, kontrole wykorzystania lokalu zgodnie z umową…
Pełnomocnictwo skrojone na miarę Twoich oczekiwań pozwala nam zastąpić Cię w większości sytuacji.
Telefon, email, Whatsapp, Google Drive, kawa na mieście…
Ustalenie wygodnego dla Ciebie sposobu komunikacji.
Wysokość czynszu, media, numer konta, usterki, wyposażenie…
Przekazanie wszelkich informacji niezbędnych do zarządzania lokalem.
3. WYNAJEM
Wymaga założenia konta z pełnomocnictwem. Pozwala na uzyskiwanie w pełni pasywnego dochodu!
Monitorowanie płatności i ewentualna windykacja.
Najem, czynsz, media, podatek, naprawy…
Rozliczanie bieżących opłat.
Regularne wizytacje, raport raz na kwartał…
Kontrola sposobu wykorzystania lokalu.
Urzędy, spółdzielnie/wspólnoty, dostawcy mediów, odpady, awarie i usterki, wydanie i odbiór lokalu kolejnym najemcom…
Reprezentowanie właściciela we wszystkich sprawach związanych z lokalem.
W zależności od zakresu prac i poziomu niezbędnego nadzoru cena do uzgodnienia. Możliwość pozyskania ekipy remontowej i rabatu na zakupy w dużym sklepie budowlanym!
Naprawy i remonty mające na celu ulepszenie lokalu lub jego przystosowanie do wynajmu.
Zapytaj o szczegóły swojego pośrednika…
Ponowne wystawienie ogłoszenia.
4. CHYBA, ŻE…
Na przykład jeśli masz wysokie wydatki co miesiąc (kredyt, opłaty za leczenie lub opiekę) a nieruchomość nie cieszy się uznaniem, zastanów się nad sprzedażą! W tym też możemy Cię wyręczyć!!
… okaże się, że wynajem nie jest jedynym korzystnym rozwiązaniem.
Wystarczy przecież wziąć pożyczkę hipoteczną! Otrzymasz okrągłą sumę na bardzo korzystnych warunkach, a potem spłacisz na spokojnie… Nasz doradca kredytowy załatwi to dla Ciebie bez trudu i bez prowizji!
Co jednak zrobić, jeśli potrzebujesz dużego zastrzyku gotówki, ale nie chcesz rozstawać się z nieruchomością?
A jeśli jest coś, cokolwiek,
co możemy dla Ciebie zrobić, lecz nie znalazłeś tego na liście,
to znaczy że czekamy na telefon od Ciebie byś mógł nam o tym powiedzieć.
Do zobaczenia!
Przeczytaj
Obserwuj
Skontaktuj się
Sprzedaż – Zakup – Inwestycje
+48 788 18 40 40
damian@magnethouse.pl
Wynajem – Zarządzanie najmem
+48 577 18 40 40
magda@magnethouse.pl
Usługi dodatkowe
+48 570 07 40 40
bartosz@magnethouse.pl