Zgłoś ofertę sprzedaży
Cały proces krok po kroku
Krok 1: Zgłoszenie chęci sprzedaży.
Zgłoszenia możesz dokonać poprzez formularz umieszczony obok, a także telefonicznie pod numerem 570-18-40-40. Jeśli będziemy zajęci zostaw wiadomość, a oddzwonimy w najkrótszym możliwym czasie.
Krok 2: Podpisanie umowy pośrednictwa.
Umowę w formie pisemnej podpiszemy w dowolnie wybranym przez Ciebie miejscu. Dzięki niej od początku będziesz wiedział czego możesz się spodziewać w ramach Naszej współpracy i jakiego wynagrodzenia my będziemy oczekiwać w zamian. Ponadto, aby sprostać rozmaitym potrzebom naszych klientów, oferujemy trzy możliwe formy współpracy: wyłączność, wyłączność agencyjną oraz umowę otwartą. Podpisując umowę niczym nie ryzykujesz, bowiem płatność dokonywana jest wyłącznie w momencie finalizacji transakcji – 50% w momencie podpisania umowy przedwstępnej i 50% przy umowie przyrzeczonej. Co ważne, posiadane przez nas ubezpieczenie OC pośrednika ochroni Cię w przypadku zaistnienia sytuacji spornych z kupującym.
Krok 3: Oględziny nieruchomości.
Nasz przedstawiciel uzgodni wygodny dla Ciebie termin spotkania, podczas którego zapozna się ze stanem prawnym, technicznym i wizualnym Twojej nieruchomości oraz wypełni szczegółowo Kartę Opisu Nieruchomości. Dzięki temu będziemy w stanie dopasować profil potencjalnego klienta, co z kolei pozwoli ograniczyć niepotrzebne oględziny Twojej nieruchomości. Jeżeli podpisanie umowy pośrednika nastąpi na terenie nieruchomości oględziny mogą zostać przeprowadzone od razu, jednakże w takim przypadku prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na to, by nieruchomość prezentowała się możliwie czysto i schludnie, tak aby zdjęcia stanowiły swoistą reklamę. Ta sama zasada dotyczy późniejszych wizyt zainteresowanych osób.
Krok 4: Dodatkowe warianty współpracy.
Jako nieliczni w Polsce oferujemy naszym klientom bogaty pakiet usług rozszerzonych, dzięki którym nawet w trudnej sytuacji gospodarczej o wiele łatwiej i szybciej możesz sprzedać nieruchomość, a także uzyskać satysfakcjonującą cenę. Zainwestujemy, abyś Ty mógł sprzedać! A jeśli Twoja sytuacja jest wyjątkowo trudna, być może Kupimy Twoją nieruchomość za gotówkę!
Krok 5: Weryfikacja stanu prawnego.
Obejmuje sprawdzenie poprawności wszelkich dokumentów jakie mogą być potrzebne w procesie sprzedaży Twojej nieruchomości oraz ewentualną pomoc w uregulowaniu nieścisłości.
Krok 6: Przygotowanie oferty.
Następuje na podstawie uzyskanych od Ciebie informacji (Karta Opisu), naszych pomiarów (plan mieszkania/zagospodarowania terenu) oraz wykonanych zdjęć, filmów wideo lub wizualizacji. Gotowe pod względem merytorycznym i wizualnym ogłoszenie zamieszczamy w największej bazie ofert Ogólnopolskiego Systemu Wymiany Ofert MLS ASGAL, gdzie będzie dostępne dla klientów kilkuset biur nieruchomości w całej Polsce, a także na naszej stronie firmowej, na portalach ogłoszeniowych oraz w mediach społecznościowych i na banerach.
Krok 7: Wsparcie profesjonalnego doradcy kredytowego.
Jeżeli chcesz znacznie poszerzyć grono potencjalnych klientów, warto rozważyć sprzedaż osobie częściowo finansującej zakup kredytem. W takim przypadku zawrzemy w ogłoszeniu odpowiedni zapis o bezpłatnym wsparciu ze strony naszego specjalisty ds. kredytów.
Krok 8: Prezentacja Twojej nieruchomości.
Przeprowadzana jest przez Twojego opiekuna po każdorazowym uzgodnieniu dogodnego dla Ciebie terminu. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na to, by nieruchomość prezentowała się możliwie czysto i schludnie, a także by zredukować do minimum ilość rzeczy osobistych pozostających na widoku.
Krok 9: Negocjacje.
Mogą stanowić kluczowy element procesu sprzedaży. Oprócz ceny, warto wziąć pod uwagę wiele innych kryteriów mogących finalnie przysporzyć korzyści kupującemu, takich jak lokalizacja, wyposażenie czy termin płatności. Nasz Certyfikowany Negocjator chętnie służy pomocą w tym zakresie.
Krok 10: Przygotowania do transakcji.
Na tym etapie przygotujemy dla Ciebie dokumenty wymagane do zawarcia umowy rezerwacyjnej, przedwstępnej i/lub przeniesienia własności. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie może od razu zostać zawarta umowa przeniesienia własności (np. odległy termin wydania, postępowanie sądowe, kredyt), to właśnie umowa przedwstępna gwarantuje nam niezmienność wynegocjowanych warunków transakcji. Co więcej, zawarta w obecności notariusza sprawia że jest wiążąca dla obu stron i dochowanie jej postanowień może być egzekwowane poprzez postępowanie na drodze sądowej. Cechą charakterystyczną tego typu umowy jest określenie i wniesienie przez kupującego kwoty tzw. zadatku. Jest to także moment w którym sprzedający dokonuje płatności za usługę pośrednictwa w wysokości 50%.
Krok 11: Zawarcie umowy sprzedaży.
Podobnie jak w przypadku innych transakcji, bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność za przygotowanie wszelkich potrzebnych dokumentów. Następuje płatność pozostałej części prowizji.
Krok 12: Przekazanie nieruchomości.
Po przekazaniu należnej kwoty sprzedającemu Strony Umowy spotykają się by dokonać odbioru nieruchomości i – w przypadku zakupu lokalu – przekazania kluczy. Po raz ostatni nasz opiekun jest obecny, by dopilnować formalności takich jak porównanie stanu faktycznego z zapisami umowy, spisania liczników, czy przygotowanie wniosków niezbędnych dla dostawców mediów.
Krok 13: Referencje.
Jeżeli chcesz, by inni dowiedzieli się czegoś o poziomie świadczonych przez nas usług odwiedź nas tutaj i zostaw opinię.
Krok 14: Poleć nas.
Jeżeli znasz kogoś, kto potrzebuje pomocy w zakupie lub sprzedaży nieruchomości, weź udział w naszym programie lojalnościowym pod tym linkiem i zarabiaj z nami!
Przeczytaj
Obserwuj
Skontaktuj się
Sprzedaż – Zakup – Inwestycje
+48 788 18 40 40
damian@magnethouse.pl
Wynajem – Zarządzanie najmem
+48 577 18 40 40
magda@magnethouse.pl
Usługi dodatkowe
+48 570 07 40 40
bartosz@magnethouse.pl