Zleć wyszukanie nieruchomości

Mimo iż rynek pełen jest ofert sprzedaży, nie tak łatwo znaleźć tą wymarzoną nieruchomość spełniającą wszystkie potrzeby. I choć poświęcamy temu mnóstwo czasu, na końcu i tak zastanawiamy się czy cena jest adekwatna do wartości. A kiedy już się to udaje, pozostaje jeszcze kwestia bezpieczeństwa transakcji. No i te negocjacje…

Jeśli ten scenariusz wydaje Ci się znajomy, nasza oferta wyszukania odpowiedniej nieruchomości oraz przeprowadzenia bezpiecznie przez jej zakup jest skierowana właśnie do Ciebie!
Imię
Nazwisko
Telefon
E-mail
Czego poszukujesz?
W jakiej lokalizacji?
W jakiej cenie?
 

Administratorem danych osobowych jest Magnet House sp. z o.o. z siedzibą przy Limby 24/16, 71-784 Szczecin (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@magnethouse.info… czytaj więcej

Cały proces krok po kroku

Krok 1: Sprecyzowanie własnych oczekiwań.

Pierwszy, niezwykle ważny krok na drodze do wymarzonych własnych kątów. Warto określić podstawowe parametry nieruchomości by móc się skupić na tych ofertach, które zaspokoją Twoje potrzeby, ale też będą na miarę możliwości finansowych. Jeśli zechcesz, zapewnimy Ci bezpłatne wsparcie specjalisty ds. kredytów. Dzięki temu zaoszczędzimy wiele czasu i unikniemy nieporozumień.

Krok 2: Kontakt z nami.

Zlecenia możesz dokonać poprzez formularz umieszczony obok, a także telefonicznie pod numerem 570-18-40-40. Jeśli będziemy zajęci zostaw wiadomość, a oddzwonimy w najkrótszym możliwym czasie.

Krok 3: Wstępne określenie zdolności kredytowej.

Jeżeli Twój zakup jest uzależniony od uzyskania kredytu hipotecznego, już na tym etapie skontaktujemy Cię z naszym specjalistą, który na podstawie udzielonych przez Ciebie informacji obliczy wstępną przybliżoną zdolność kredytową. Znając wysokość i koszt potencjalnego kredytu podejmiesz świadomą i racjonalną decyzję zakupową. Możesz też sprawdzić je sam na tej stronie naszego partnera.

Krok 4: Podpisanie umowy pośrednictwa.

Umowę w formie pisemnej podpiszemy w dowolnie wybranym przez Ciebie miejscu. Dzięki niej od początku będziesz wiedział czego możesz się spodziewać w ramach Naszej współpracy i jakiego wynagrodzenia my będziemy oczekiwać w zamian. Podpisując ją niczym nie ryzykujesz, bowiem płatność dokonywana jest wyłącznie w momencie finalizacji transakcji – 50% w momencie podpisania umowy przedwstępnej i 50% przy umowie przyrzeczonej. Ponadto, posiadane przez nas ubezpieczenie OC pośrednika ochroni Cię w przypadku wykrycia wad prawnych nieruchomości.

Krok 5: Przedstawienie ofert spełniających kryteria.

Po przeanalizowaniu Twoich potrzeb i możliwości przedstawimy Ci oferty spełniające kryteria zawarte w umowie. Dzięki współpracy z nami będziesz miał dostęp do ogromnej bazy Ogólnopolskiego Systemu Wymiany Ofert MLS ASGAL, tworzonej przez kilkaset biur z całej Polski, a także do zamkniętych grup dyskusyjnych w mediach społecznościowych. Oferty będą dostarczane regularnie poprzez wybrany przez Ciebie kanał komunikacji: email, whatsapp, onedrive, googledrive lub dropbox. Jeśli preferujesz aktywną formę uczestnictwa utworzymy w naszym systemie dedykowaną przestrzeń dzięki której będziesz mógł się kontaktować z Twoim opiekunem, oceniać i komentować umieszczone tam oferty oraz śledzić każdą zmianę ceny i aktualność tych ofert. O każdej nowej ofercie umieszczonej w twojej przestrzeni będziesz informowany pocztą elektroniczną. Nasze poszukiwania będziemy prowadzić aktywnie przez cały czas obowiązywania umowy.

Krok 6: Prezentacja wybranej nieruchomości.

Kiedy zdecydujesz się obejrzeć którąkolwiek z proponowanych przez nas nieruchomości wystarczy, że uzgodnisz ze swoim opiekunem dogodny dla ciebie termin oraz podpiszesz tzw. wskazanie adresowe. Jest ono pokwitowaniem wykonanej przez nas pracy polegającej na wyszukaniu interesującej Ciebie nieruchomości. Stanowi tym samym prawną podstawę do oczekiwania wymaganej zapłaty w przypadku zakupu. Zachęcamy jednocześnie do przygotowania listy pytań dotyczących nieruchomości, na które podczas  prezentacji odpowie sam właściciel.

Krok 7: Negocjacje.

Mogą stanowić kluczowy element procesu zakupu, zwiększając szanse na zakup nieruchomości będących pierwotnie poza zasięgiem klienta lub znacznie zwiększając jego opłacalność. Oprócz ceny, warto wziąć pod uwagę wiele innych kryteriów mogących finalnie przysporzyć korzyści kupującemu, takich jak wyposażenie czy termin płatności. Nasz Certyfikowany Negocjator chętnie służy pomocą w tym zakresie.

Krok 8: Podpisanie umowy rezerwacyjnej.

Jeżeli jesteś zdecydowany na zakup, warto w tym momencie spisać tzw. umowę rezerwacyjną, w której znajdzie się zarys przyszłej umowy przedwstępnej czy też umowy przeniesienia własności. W praktyce rynkowej spotyka się również zamienne stosowanie terminu „protokół uzgodnień”.

Krok 9: Sprawdzenie nieruchomości.

Kiedy Twój wybór przypieczętujesz podpisaniem powyższej umowy, nadchodzi czas na dokładne sprawdzenie nieruchomości pod kątem stanu prawnego i zebranie wszelkich niezbędnych dokumentów. To właśnie etap, w którym wiedza i doświadczenie pośrednika odgrywają kluczowe znaczenie.

Krok 10: Umowa przedwstępna sprzedaży.

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie może od razu zostać zawarta umowa przeniesienia własności (np. odległy termin wydania, postępowanie sądowe, kredyt), to właśnie umowa przedwstępna gwarantuje nam niezmienność wynegocjowanych warunków transakcji. Co więcej, zawarta w obecności notariusza sprawia że jest wiążąca dla obu stron i dochowanie jej postanowień może być egzekwowane poprzez postępowanie na drodze sądowej. Cechą charakterystyczną tego typu umowy jest określenie i wniesienie kwoty tzw. zadatku. Jest to także moment w którym kupujący dokonuje płatności za usługę pośrednictwa w wysokości 50%.

Krok 11: Spotkanie z profesjonalnym doradcą kredytowym.

Jeżeli zdecydowałeś się na zakup nieruchomości częściowo finansowany kredytem, jest to moment w którym nasz specjalista powinien otrzymać stosowne dokumenty (umowa zakupu, zaświadczenie o dochodach, ewentualny harmonogram prac i wydatków na remont). Na ich podstawie proponuje Ci kilka ofert spośród wszystkich banków obecnych na polskim rynku. Wybierasz tą, która będzie dla Ciebie najkorzystniejsza. Resztą zajmuje się nasz doradca kredytowy, a Ty spokojnie czekasz na decyzję banku.

Krok 12: Umowa przeniesienia własności.

Wyczekiwany moment, w którym zostajesz nowym właścicielem wybranej nieruchomości w obecności wybranego notariusza i przy udziale oraz wsparciu naszego opiekuna. Dba o to by sprzedający zaprezentował wszystkie niezbędne dokumenty zależne od formy własności. Sprawdza zgodność zapisów umowy z wcześniejszymi ustaleniami. Informuje także jakie kroki urzędowe należy podjąć po zakończonej transakcji. Następuje płatność pozostałej kwoty wynagrodzenia biura.

Krok 13: Protokół przekazania nieruchomości.

Po przekazaniu należnej kwoty sprzedającemu Strony Umowy spotykają się by dokonać odbioru nieruchomości i – w przypadku zakupu lokalu – przekazania kluczy. Po raz ostatni nasz opiekun jest obecny, by dopilnować formalności takich jak porównanie stanu faktycznego z zapisami umowy, spisania liczników, przygotowanie wniosków niezbędnych dla dostawców mediów.

Krok 14: Referencje.

Jeżeli chcesz, by inni dowiedzieli się czegoś o poziomie świadczonych przez nas usług odwiedź nas tutaj i zostaw opinię.

Krok 15: Poleć nas.

Jeżeli znasz kogoś, kto potrzebuje pomocy w zakupie lub sprzedaży nieruchomości, weź udział w naszym programie lojalnościowym pod tym linkiem i zarabiaj z nami!