Do sprzedania nowoczesne pomieszczenia biurowe w wysokim standardzie wykończenia o łącznej powierzchni 113 m2 plus hala magazynowa 97 m2. Pomieszczenia zostały oddane do użytkowania w 2019 r.
Do hali przyporządkowana jest rampa i plac manewrowy. Aktualnie planowana jest zabudowa rampy - w trakcie przygotowania procesu budowlanego (powiększenie powierzchni zabudowy o dodatkowe 136 m2)
Istnieje możliwość zmiany układu pomieszczeń lub podziału nieruchomości na 2 lub 3 osobne lokale. Lokal położony w całości na parterze, możliwe zniwelowanie barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Wysoki standard.
Atuty: Do lokalu przyporządkowane są miejsca parkingowe Lokal nadaje się na każdą działalność Bliskość przystanku SKM
Nowy budynek w pobliżu komunikacji miejskiej:
200 m - autobus 2 linie 150 m - tramwaj 5 linii 50 m - przystanek SKM
Obiekt doskonale nadaje się na działalność eventową czy kateringową, usługi kurierskie, działalność usługowo dystrybucyjną.
Nieruchomość stanowi ciekawą ofertę ponieważ znajduje się w ścisłym centrum Szczecina.
Idealna dla inwestora ponieważ aktualnie nieruchomość posiada najemców.
Całość budynku po kompleksowym remoncie. Nowoczesne biura i dobra izolacja termiczna przekładają się na niskie koszty ogrzewania.
Administratorem danych osobowych jest Magnet House sp. z o.o. z siedzibą przy Limby 24/16, 71-784 Szczecin (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@magnethouse.info… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest Magnet House sp. z o.o. z siedzibą przy Limby 24/16, 71-784 Szczecin (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@magnethouse.info Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.